Telefonie

jouw organisatie overal bereikbaar

 

Computron heeft jarenlange ervaring in telefonie. Dat maakt ons ook een uitstekende partner in al jouw zakelijke telefonietoepassingen. Of het nu gaat over een vast-mobiel integratie, of het inrichten van een multichannel contact center platform: we regelen het voor je. Je hoeft alleen maar te bellen!

 

Zakelijke telefonie

Gewoon goede zakelijke vaste telefonie. Nu het primaire communicatiemiddel van organisaties langzaam verschuift naar het internet, is vaste telefonie steeds vaker een ondergeschoven kind. Tegenwoordig ben je mobiel, digitaal en modern en is een telefoontoestel op je bureau niet meer van deze tijd. Toch blijft vaste telefonie erg belangrijk voor de bereikbaarheid en uitstraling van jou en je bedrijf. Omdat al ons telefoonverkeer via het internet gaat zijn wij bovendien nu al klaar voor de uitfasering van ISDN in 2019.

 

Vaste zakelijke telefonie zich de laatste jaren, net als mobiele telefonie, snel ontwikkeld.  Denk eens aan zaken als VoIP (digitaal bellen over het internet), Softphones (bellen via je computer en een headset) of integratie met CRM-systemen. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden, of heb jij nog een ISDN-verbinding, laat je door ons adviseren!

 

Mobiele telefonie

10 jaar geleden was het nog ondenkbaar dat je mobiele telefoon zo’n centrale rol in je leven en werk zou innemen. Anno 2018 is het echter de normaalste zaak van de wereld. Omdat jij je mobiele telefoon altijd nodig hebt is het wel zo fijn dat deze altijd werkt, je goed verbonden bent en ruime keuzemogelijkheden hebt. Dát is nou precies wat wij aanbieden. Wil je via je mobiel bereikbaar zijn op je vaste nummer? Met een vast-mobiel integratie kan je inloggen op de vaste wachtrij van je organisatie. Wil je via meerdere nummers bereikbaar zijn? Ook geen probleem! Het delen van data- en belbundels met de rest van je organisatie behoort ook tot de mogelijkheden. Zo bespaar je op onnodig grote individuele bundels.

 

 

Contact center platform

De klant staat centraal, herkenbaar? Klantgerichtheid is tegenwoordig ongekend belangrijk. Door het internet zijn consumenten en andere bedrijven steeds beter op de hoogte van de capaciteiten en service van je concurrenten. Goede klantervaringen zijn daarom doorslaggevend voor jouw positie als bedrijf. De eerste stap in het realiseren van goede klantervaringen is een goed bereikbare klantenservice. Met ons cloud contact center platform realiseren wij een schaalbare en betrouwbare oplossing. Het enige wat jij nog hoeft te doen is je klanten te woord staan!

  • Meer informatie